Informatie gratis din orice domeniu!

HOT

Advertising

vineri, 30 iunie 2017

„Nişte băieţi l-au filmat pe Cristian Pomohaci şi de atunci îl şantajează” EXISTĂ FILMARE!

Scandalul în care este implicat Cristian Pomohaci ia amploare. Un bărbat care a locuit timp de o lună în aceeaşi garsonieră cu preotul face dezvăluiri şocante.



Busuioc Tănase a decis să spună ce a văzut acum 25 de ani şi susţine că preotul dormea cu încă 7-8 persoane în cameră.
loading...


„Nu, eu nu sunt de aceeaşi orientare sexuală. A venit odată cu mine din Turcia. Noi locuiam într-o garsonieră cam 7-8. Ei dormeau într-o cameră, eu în bucătărie. Când venea părintele noi nu intram acolo. Îmbrăcămintea şi vorbele mi se păreau ciudate, vorbeau cu „fă” între ei. Îşi puneau nume de femei. Părintelui i se spunea „Pomohacea”. Băiatul care era prietenul nostru era „Maria”. Îşi spuneau „Madona, Cristina Dementa, Patricia”. Sunt 25 de ani de atunci. Eu sunt din provincie. Atât a fost, perioada aceea de o lună de zile”, a spus Busuioc Tănase.
„Eu am avut un coleg de facultate care a întreţinut relaţii intime cu el. S-a mai auzit aici în Sibiu cu el, cu nişte băieţi care au întreţinut relaţii sexuale cu el. L-au filmat şi de atunci îl şantajează. Există filmare cu el”, a spus un martor.
Daniel Ionaşcu este de astăzi avocatul oficial al lui Cristian Pomohaci.
Sursa: infoalert.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Advertising